שאלות ותשובות מראיונות עבודה לתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) - TheWorker
 
חפש מידע על חברה:  חפש לפי תפקיד:
חוות דעת , משכורות , שאלות מראיונות עבודה משכורות ראיונות עבודה
 
 
הוסיפו מידע על מעסיק
  תמיכה טכנית (שרות לקוחות)
 שאלות מראיונות עבודה לתפקיד
 שכר לתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) 
   
 
Theworker > שירות לקוחות  > פירוט שאלות מראיונות עבודה לתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות)

פירוט שאלות מראיונות עבודה לתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות)

share on facebook
350 - 341 מתוך 796
   
ראיון לתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) בחברת פרטנר
ינואר 2019
03.12.2019
 
פרטים לגבי התהליך ראיון עם פסיכולוגית לאחר מכן ראיון אצל מנהל שירות לקוחות
שאלות מתוך הראיון ספר על עצמך , שלושה תכונות חיובית ושליליות , מה חברייך יספרו עליך / מה מנהל קודם יגיד עליך
תשובות הוסף תשובה
   הוסף מידע על החברה   עוד מידע על פרטנר :
 
ראיון לתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) בחברת רזלי סקיוריטי
ינואר 2018
02.12.2019
 
פרטים לגבי התהליך ראיון אחד מקצועי עם שני מנהלים ,אחד בכיר מאד ושני מנהל צוות
שאלות מתוך הראיון שאלות טכניות על מחשבי יבמ
תשובות הוסף תשובה
   הוסף מידע על החברה   עוד מידע על רזלי סקיוריטי :
 
ראיון לתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) בחברת גיימאפקטיב
ספטמבר 2019
24.11.2019
 
פרטים לגבי התהליך ראיון מקדים באנגלית,מבחן בית,ראיון אישי
שאלות מתוך הראיון Part 3 Below are three cases where a customer opens a support ticket, reporting an issue in the Gameffective platform. For each case, please write a response to the ticket, based on the information provided to you in the case description. Case 1 An admin created a ticket and is reporting a problem that one of their uses cannot log in to the platform. After initial investigation, you found that the user’s account was locked after trying to log in to the platform unsuccessfully three times. In order to solve the problem, the admin simply needs to go in to the Gameffective administration console and unlock the user account. In the Knowledge Base, you know that there is a “how-to” article that explains locking/unlocking user accounts.
תשובות הוסף תשובה   |   לצפיה בתשובות
   הוסף מידע על החברה   עוד מידע על גיימאפקטיב :
 
על מנת לצפות במידע ששותף על ידי חברי TheWorker
אנא שתפו גם אתם את הקהילה!
 
 
ראיון לתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) בחברת צ'קפוינט
נובמבר 2019
22.11.2019
 
פרטים לגבי התהליך שיחה טלפונית, יום מיונים ארוך בעל מספר שלבים
שאלות מתוך הראיון In order to get ready we recommend building a lab environment in VMware workstation with 2 clients [Linux-based] which can communicate with each other.
תשובות הוסף תשובה
   הוסף מידע על החברה   עוד מידע על צ'קפוינט :
 
ראיון לתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) בחברת פרטנר
נובמבר 2019
14.11.2019
 
פרטים לגבי התהליך ראיון אישי עם רכז גיוס, לאחר מכן בדיקה של ידע טכני, האזנות ואז ראיון עם מנהל המוקד
שאלות מתוך הראיון -ממה היית מרוצה במקום העבודה הקודם שלך? -מה לא אהבת במקום העבודה הקודם שלך? -למה בחרת ללכת לתחום של תמיכה טכנית?
תשובות הוסף תשובה
   הוסף מידע על החברה   עוד מידע על פרטנר :
 
ראיון לתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) בחברת אקספריס
אוקטובר 2019
12.11.2019
 
פרטים לגבי התהליך קבעו לי ראיון אחרי ראיון קצר בטלפון
שאלות מתוך הראיון לא היו שאלות מקצועיות במהלך הראיון, היה מבחן על המחשב.
תשובות הוסף תשובה
   הוסף מידע על החברה   עוד מידע על אקספריס :
 
ראיון לתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) בחברת בזק
אוקטובר 2019
11.11.2019
 
פרטים לגבי התהליך ריאיון כללי קצר לאחר מכן בחינת ידע הכוללת פרוטוקולים בסיסיים,סיבנוט,טבלאות ניתובים ולאחר מכן ריאיון נוסף עם סימולציה
שאלות מתוך הראיון הריאיון לא כלל שאלות מקצועית אלה רק הבחינה (שאלות פתוחות וטבלאות)
תשובות הוסף תשובה
   הוסף מידע על החברה   עוד מידע על בזק :
 
ראיון לתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) בחברת שופרסל
נובמבר 2019
08.11.2019
 
פרטים לגבי התהליך עובדים דרך חברות מיקור חוץ
שאלות מתוך הראיון מה הרקע הטכנולוגי שלך? איך אתה עם עבודה בצוות ? מה לגבי עבודה במשמרות כולל לילה ומוצש?
תשובות הוסף תשובה   |   לצפיה בתשובות
   הוסף מידע על החברה   עוד מידע על שופרסל :
 
ראיון לתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) בחברת ג'יי אר 360
יוני 2013
07.11.2019
 
פרטים לגבי התהליך תהליך יחסי מאריך קצת יותר זמן
שאלות מתוך הראיון באיזה מקומות עבודה עבדת קודם? מדוע בחרת בתהליך הזה? ובתפקיד הזה?
תשובות הוסף תשובה   |   לצפיה בתשובות
   הוסף מידע על החברה   עוד מידע על ג'יי אר 360 :
 
ראיון לתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) בחברת הולה
פברואר 2019
05.11.2019
 
פרטים לגבי התהליך הזמנה ליום למבחן, מבחן בלינוקס, הפעלת מערכת הפעלה לפי פקודות שהם נותנים וממש העתקה של הקוד שהם נותנים בהוראות
שאלות מתוך הראיון כתיבה מייל תשובה ללקוח לשמתלונן על
תשובות הוסף תשובה   |   לצפיה בתשובות
   הוסף מידע על החברה   עוד מידע על הולה :
 
 
יש לכם מה להוסיף ?